,,Csak olyat mondj, amit valóban úgy is gondolsz. Az élet rövid, nem szabad tönkretenned azzal hogy folyton a következményeken aggódsz.Teljes,intenzív és boldog életet kell élned akár egy nyitott könyv, amely elérhető bárkinek,aki bele akar olvasni."


,,Ha azt akarod, hogy emlékezzenek rád halálod után, írj valamit, amit érdemes olvasni, vagy tégy valamit amiről érdemes írni"





2012. május 3., csütörtök

Friss (?) hírek

Kedves olvasók!

(mert kiderült, hogy itt vagytok)
Egy kis helyzetjelentés: Már komolyan mondom a föld alá süllyedtem szégyenemben, de kötelességemnek érzem, hogy beszámoljak néhány dologról:

- Hamarosan (pontosat nem mondok mert úgy sem tudnám betartani) felkerül az oldalra a már elkészült rövid novellám. Ezt a művet egy pályázatra írtam és a címe: Emlékeid emléke. Lehet találgatni, hogy miről szó :)

- Elkezdtem írni egy hosszabb történetet, mégpedig arról, hogy a már általunk ismert HP párocska hogyan ismerkedhetett meg. A nevüket egyenlőre fedje a köd jótékony homálya. Ebben az esetben sem merek ígérgetni mert kb. a történet egyharmada van kész így fogalmam sincs mikor lesz olvasható állapotban, Orsi elvállalja-e a javítását (mert azért ráfér!)lesz a kellő ihletem befejezni stb.. Vagyis egy csomó dolog jöhet közbe (ismét) :D

- Harmadik ígéretem pedig a következő és igyekszem betartani: a Harry Potter: Megmentő vagy csaló?-nak nyáron nekiállok és folytatom! Már amennyiben van igény a további fejezetekre, Rita spekulációira...

Sok puszi mindenkinek a továbbiakban is

Pixie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése